Mistä voin hankkia Waltti-matkakortin ja missä sen voi jatkossa ladata?

Waltti-matkakortin hankkiminen

Waltti-korttia ostettaessa peritään 6,5 € korttimaksu.

Bussimatkatoimisto

Torikatu 2, 45100 Kouvola
Avoinna ma-pe 7:45 – 17:30

Bussimatkatoimistosta voit hankkia kaikkien käyttäjäryhmien Waltti-matkakortteja.

Nettikauppa

PAU:n lakon aikana 11.11.2019 alkaen suosittelemme hankkimaan uudet Waltti-matkakortit Bussimatkatoimistosta.

Uuden Waltti-kortin hankkiminen: kortit.waltti.fi

Nettikaupasta voit hankkia henkilökohtaisen aikuisen, nuoren tai lapsen Waltti-matkakortin.


Waltti-matkakortin lataaminen

Latauksesta veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukainen maksu (nettikauppa 0 €, Bussimatkatoimisto 1 € ja bussit 2 €).

Bussimatkatoimisto

Torikatu 2, 45100 Kouvola
Avoinna ma-pe 7:45 – 17:30

Bussimatkatoimistossa voit ladata kaikkia Waltti-kortille ladattavia lipputuotteita. Asiakasryhmien muutokset tehdään myös Bussimatkatoimistossa.

Nettikauppa

Waltti-kortin lataaminen: kauppa.waltti.fi

Nettikaupassa voit ladata aikuisen, nuoren, lapsen ja opiskelijoiden kausituotteita sekä kortille arvoa.

Huomioithan, että kortille voi ladata netissä vain kortille Bussimatkatoimistossa määritellyn asiakasryhmän mukaisia tuotteita. Asiakasryhmän muutokset ja esimerkiksi opiskelijastatuksen päivitykset uudelle lukuvuodelle on tehtävä Bussimatkatoimistossa.

Nettilataukset aktivoituvat Waltti-kortille matkustaessasi seuraavan kerran. Lataukset ovat aktivoitavissa bussien rahastuslaitteilla aikaisintaan pääsääntöisesti kahden tunnin kuluttua ja kahden viikon ajan ostoksentekemisestä. Asiakaspalvelupisteessä aktivointi onnistuu kahden kuukauden ajan ostoksentekemisestä.

Ohjeita Waltti-kortin nettilataukseen.

Paikallisliikenteen linja-autot

Paikallisliikenteen linja-autoissa voit ostaa kertalipun ja ladata Waltti-kortin käteisellä.

Kertalipun voi ostaa lisäksi mobiilisovelluksesta.

Huomioithan, että matkakortille voi ladata bussissa vain kortille Bussimatkatoimistossa määritellyn asiakasryhmän mukaisia tuotteita. Asiakasryhmän muutokset ja esimerkiksi opiskelijastatuksen päivitykset uudelle lukuvuodelle on tehtävä Bussimatkatoimistossa.

Päivitetty 12.11.2019