Missä sijaitsee joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste? Mihin voin ottaa yhteyttä joukkoliikennettä koskevissa asioissa?

Waltti-asiakaspalvelupiste

Bussimatkatoimiston logo
Waltin logo

Bussimatkatoimisto / Kymen Charterline Oy
Torikatu 2 (vanhaa Pukimoa vastapäätä tien toisella puolella)
45100 Kouvola

Avoinna ma-pe klo 8:30 – 17:30 (lyhennetty aukioloaika)

Puh. 020 710 9705 (8,28 snt/puh + 23,1 snt/min)
info(at)bussimatkatoimisto.fi

Ota yhteyttä asiakaspalvelupisteeseen Waltti-matkakorttiin liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelupiste myy ja lataa Waltti-kortteja sekä hoitaa Waltti-matkakorttiin liittyvät reklamaatiot, asiakaspalautteet, korttien sulkupalvelun, löytökorttien käsittelyn ja säilytyksen. Lisäksi asiakaspalvelupiste neuvoo ja opastaa Kouvolan joukkoliikenteeseen liittyvissä asioissa.


Pysäkkien vaurio- ja puuteilmoitukset

Katupäivystys
Puh. 020 615 4690

Ota yhteyttä katupäivystykseen linja-autopysäkkien kuntoon liittyvissä asioissa. Tällaisia asioita ovat mm. rikotut katokset tai lumesta auraamaton pysäkki.


Liikennöitsijät

Ota yhteyttä liikennöitsijöihin heitä ja heidän kuljettajiaan koskevissa asioissa. Lisäksi ole yhteydessä liikennöitsijään tapauksissa, joissa unohdat bussiin omaisuuttasi.

Tarkista käyttämäsi linjan ja vuoron liikennöitsijä täältä.

Anjalankosken Linja

Puh. 020 718 1690
www.anjalankoskenlinja.fi

Elimäen Liikenne

Puh. (05) 744 1400
www.elimaenliikenne.fi

Kymen Charterline

Puh. 020 710 9705
www.bussimatkatoimisto.fi

Linjaliikenne Martti Laurila

Puh. (05) 320 1900
www.marttilaurila.com

Matkatoimisto Matka-Majuri

Puh. 050 534 4592
www.matka-majuri.fi

Pohjolan Liikenne

Puh. 0600 555 840
www.pohjolanliikenne.fi

P. Puolakka

Puh. (05) 544 4950
www.puolakka.com


Joukkoliikenteen kehittäminen

joukkoliikenne(at)kouvola.fi

Kouvolan kaupungin palautepalvelu: https://kartta.kouvola.fi/eFeedback/

Palautteiden käsittelyn sujuvoittamiseksi kerrothan tapahtuneesta mahdollisimman tarkat tiedot, kuten päivämäärä, linja, vuoro ja pysäkki.

Päivitetty 20.3.2020