Missä sijaitsee joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste? Mihin voin ottaa yhteyttä joukkoliikennettä koskevissa asioissa?

Waltti-asiakaspalvelupiste

Bussimatkatoimiston logo
Waltin logo

Bussimatkatoimisto / Kymen Charterline Oy
Torikatu 2 (vanhaa Pukimoa vastapäätä tien toisella puolella)
45100 Kouvola

Avoinna ma-pe klo 7:45 – 17:30 (3.6.-7.8. klo 8:30-17:30)

Puh. 020 710 9705 (8,28 snt/puh + 23,1 snt/min)
info(at)bussimatkatoimisto.fi

Ota yhteyttä asiakaspalvelupisteeseen Waltti-matkakorttiin liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelupiste myy ja lataa Waltti-kortteja sekä hoitaa Waltti-matkakorttiin liittyvät reklamaatiot, asiakaspalautteet, korttien sulkupalvelun, löytökorttien käsittelyn ja säilytyksen. Lisäksi asiakaspalvelupiste neuvoo ja opastaa Kouvolan joukkoliikenteeseen liittyvissä asioissa.


Pysäkkien vaurio- ja puuteilmoitukset

Katupäivystys
Puh. 020 615 4690

Ota yhteyttä katupäivystykseen linja-autopysäkkien kuntoon liittyvissä asioissa. Tällaisia asioita ovat mm. rikotut katokset tai lumesta auraamaton pysäkki.


Joukkoliikenteen kehittäminen

Joukkoliikennelogistikko Antti Pakkanen
Puh. 040 483 3635
etunimi.sukunimi(at)kouvola.fi

Joukkoliikennekoordinaattori Juulia Hyvärinen
Puh. 040 179 7077
etunimi.sukunimi(at)kouvola.fi

joukkoliikenne(at)kouvola.fi

Kouvolan kaupungin palautepalvelu: https://kartta.kouvola.fi/eFeedback/


Liikennöitsijät

Ota yhteyttä liikennöitsijöihin heitä ja heidän kuljettajiaan koskevissa asioissa. Lisäksi ole yhteydessä liikennöitsijään tapauksissa, joissa unohdat bussiin omaisuuttasi.

Tarkista käyttämäsi linjan ja vuoron liikennöitsijä täältä.

Anjalankosken Linja

Puh. 020 718 1690

Elimäen Liikenne

Puh. (05) 744 1400

K. Väisänen

Puh. (05) 386 0460

Kymen Charterline

Puh. 020 710 9705

Linjaliikenne Martti Laurila

Puh. (05) 320 1900

Matkatoimisto Matka-Majuri

Puh. 050 534 4592

Pohjolan Liikenne

Puh. 0600 555 840

P. Puolakka

Puh. (05) 544 4950

Päivitetty 27.5.2019