Oletko hukannut Waltti-korttisi tai unohtanut omaisuuttasi bussiin?

Kadonnut Waltti-kortti

Jos kadotat henkilökohtaisen Waltti-korttisi, ota yhteyttä Bussimatkatoimistoon. Liikennöitsijät toimittavat löytökortit Bussimatkatoimistoon. Bussimatkatoimisto voi soittaa löytökorttien omistajille, jos asiakastietoihin on tallennettu puhelinnumero.

Henkilökohtainen Waltti-kortti voidaan ilmoituksesta sulkea Bussimatkatoimistossa ja sinne jääneet kaudet ja arvo siirtää uudelle kortille. Tällöin sinulta peritään uusi korttimaksu (6,5 €).

Haltijakohtaisen Waltti-kortin omistajaa ei voida todentaa, joten haltijakohtaista Waltti-korttia ei voida sulkea eikä sinne jäänyttä arvoa hyvittää.

Jos löydät joltakulta kadonneen Waltti-kortin, vie kortti bussin kuljettajalle tai suoraan asiakaspalvelupisteeseen Bussimatkatoimistoon.

Muut löytötavarat

Jos unohdat omaisuuttasi bussiin, kannattaa olla ensiksi yhteydessä liikennöitsijään, jonka bussilla olet matkustanut. Usein kadonnut omaisuus löytyy tätä kautta hyvinkin nopeasti! Liikennöitsijöiden yhteystiedot löydät täältä.

Löytötavaroita voit tiedustella myös Suomen Löytötavarapalvelusta, jonka toimipiste sijaitsee Valtarissa Kouvolan keskustassa (Kouvolankatu 15, 45100 Kouvola). Yhteystiedot löydät Suomen Löytötavarapalvelun sivuilta.


Päivitetty 22.4.2024

Sivun alkuun