Tavoitteena on maanomistajan esityksestä kumota nykyinen ranta-asemakaava yhden rakennuspaikan osalta ja siten päivittää kaava vastaamaan nykyistä käyttöä.

Salli markkinointievästeet nähdäksesi sisällön.

Ohita upotus

Suunnittelualue sijaitsee Kouvolan kaupungin Jaalassa, Siikakosken kylässä Siikajärven rannalla ja se koskee osaa tilasta Neulaniemi 286-475-1-66. Suunnittelualueen pinta-ala on n. 1 ha.

Suunnittelun vaihe

Kaavan vaiheet ovat aloitus, valmistelu, ehdotus, hyväksyminen ja voimaantulo.
Kaavoitus on edennyt ehdotusvaiheeseen.

Ehdotusvaihe

Ranta-asemakaavaehdotus on nähtävillä 27.3.-26.4.2024 tutustumista ja mielipiteiden esittämistä varten Kouvolan kaupungintalon infopisteessä (Torikatu 10) sekä tällä verkkosivulla.

Tekninen lautakunta

Kaavaehdotus oli teknisen lautakunnan käsittelyssä 22.2.2024. Teknisen lautakunnan esityslistat ja pöytäkirjat Dynasty-palvelussa.

Aloitus- ja valmisteluvaihe

Kaavan osallistumis- ja arviointisuunnitelma sekä kaavaluonnos ovat nähtävillä 4.10.-9.11.2023 tutustumista ja mielipiteiden esittämistä varten Kouvolan kaupungintalon infopisteessä (Torikatu 10) sekä tällä verkkosivulla.

Päivitetty 8.4.2024