Joukkoliikenteen kerta-, kausi- ja päivälippuja nyt Waltti Mobiili -sovelluksesta

Kouvolan paikallisliikenteen lippuvalikoima laajentuu! Waltin mobiilisovelluksessa ovat myynnissä käteislippua edullisemmat kertaliput, 30 vuorokauden kausiliput sekä uutena tuotteena vuorokausiliput.

Nyt voit hankkia Kouvolan paikallisliikenteen bussilippuja Waltin mobiilisovelluksesta. Waltti Mobiili tuo tullessaan mobiililippuvalikoimaan uudistuksia. Löydät sovelluksesta myös reittioppaan.

Waltti Mobiili tuo tullessaan mobiililippuvalikoimaan uudistuksia

Mobiilikertalippujen hintaa on laskettu käteislippua edullisemmaksi. Matkustat siis kertamatkat Waltti-mobiililipulla arvokorttimatkan hinnalla. Kertalippu on voimassa yhden tunnin ajan ostohetkestä. Voit ostaa nyt myös 30 vuorokauden kausiliput suoraan älypuhelimeesi, joten halutessasi voit luopua kokonaan erillisen matkakortin käytöstä. Kouvolassa uutena lipputuotteena käyttöön tulevat vuorokausiliput. Vuorokausilippu on voimassa 24 tuntia ostohetkestä ja se tulee kertalippuja edullisemmaksi, jos matkustat vuorokauden aikana enemmän kuin kaksi matkaa. Vuorokausilippuja voi ostaa ainoastaan Waltti Mobiili -sovelluksesta.

Waltti Mobiili -sovelluksen löydät älypuhelimesi sovelluskaupasta. Lippuja voi ostaa kirjautumalla tai kirjautumatta. Jos olet tehnyt käyttäjätunnuksen eli Waltti-ID:n Waltin nettikauppaan (matkakortin latauspalveluun osoitteessa kauppa.waltti.fi), voit kirjautua mobiililippusovellukseen samalla käyttäjätunnuksella.

Voit maksaa lippusi toistaiseksi ainoastaan luotto- tai pankkikortilla, mutta muita maksutapoja on tulossa. Esitä lippu bussiin noustessasi kuljettajalle puhelimen näytöltä. Huomaathan, että kaikkien mobiililipputuotteiden voimassaoloaika alkaa heti ostohetkestä.

Waltti Mobiili -sovelluksessa ei voi ladata Waltti-matkakorttia. Matkakortin lataukset on tehtävä nettikaupassa kauppa.waltti.fi, Bussimatkatoimistossa tai bussissa käteisellä.

Mobiililippujen hinnat:

Waltti-mobiililipun hinnoitteluAikuinenLapsi (7-16v.)Nuori (17-19v.)
Kausilippu 30vrk, 2 vyöh.44 €30 €38 €
Kertalippu 1h, 1 vyöh.2,80 €1,40 €
Kertalippu 1h, 2 vyöh.4 €2 €
Vrk-lippu 24h, 1 vyöh.7 €4 €
Vrk-lippu 24h, 2 vyöh.10 €5 €

Waltti Mobiili -sovelluksesta löydät myös Kymenlaakson yhteisliput, jotka kelpaavat alueen junissa ja paikallisliikenteessä. Voit ostaa samasta sovelluksesta myös muiden kaupunkien paikallisliikennelippuja. Valitse sovelluksesta alueeksi oikea matkustusalue. Sovelluksen oletuskaupungin eli kotikaupungin voit vaihtaa Tiedot-välilehdeltä omista asetuksista (huomaa, että kotikaupungin vaihtamisen valikosta Kouvola löytyy vasta sovelluksen päivityttyä ja tässä voi kulua joitakin päiviä).

Kertalippuja on yhä saatavissa vanhaan tuttuun tapaan bussien kuljettajilta käteismaksua vastaan ja PayiQ:n mobiililippusovelluksesta. Samoin Waltti-matkakortti toimii entiseen malliin. Kouvolan paikallisliikenteen vuorokausiliput ja Kymenlaakson yhteisliput ovat saatavilla ainoastaan Waltti Mobiili -sovelluksesta.

Lisätietoja mobiililipuista löydät osoitteesta kouvola.fi/mobiililippu. Kymenlaakson bussien ja junien yhteislipuista voit lukea lisätietoja osoitteesta kouvola.fi/kymenlaaksonyhteisliput.

Lisätietoja:

joukkoliikenne(at)kouvola.fi