Joukkoliikenteessä ylimääräisiä lähtöjä Vekaranjärvelle ja takaisin valapäivänä 16.2.2024

Karjalan prikaatin alokkaat antavat sotilasvalansa tai sotilasvakuutuksensa perjantaina 16.2.2024. Varuskuntaan järjestetään kaksi ylimääräistä bussivuoroa jotka lähtevät Kouvolan matkakeskuksen laiturista 5 kello 08:40 sekä kello 10:00. Busseja liikennöi Martti Laurila Oy ja ne käyttävät linjatunnusta 5. Ajoaika Vekaranjärven varuskuntaan on noin 40 minuuttia. Bussit ajavat suorinta mahdollista reittiä eivätkä ne siis poikkea Valkealan kirkonkylän kautta. Maksutavoiksi kelpaavat kaikki normaalit Waltti-liikenteen maksuvälineet eli myös käteinen raha.

Paluuta Vekaranjärveltä matkakeskukselle sujuvoitetaan niin, että kello 16:10 lähtevä vuoro operoidaan kahden auton voimin.

Lisätietoja: joukkoliikenne(at)kouvola.fi