Miten Kouvolan joukkoliikenne on toiminut vuonna 2020? Vastaa kyselyyn!

Kouvolan kaupunki selvittää vuosittain joukkoliikenteen käyttäjien tyytyväisyyttä joukkoliikennepalveluihin. Vastaa kyselyyn 7.1.2021 klo 14:00 mennessä.

Mikä Kouvolan joukkoliikenteessä toimii ja mikä ei? Kerro risut ja ruusut vuodesta 2020! Kouvolan kaupunki mittaa vuosittain tyytyväisyyttä joukkoliikenteen palveluihin. Toivomme, että vastaat kyselyyn ja olet omalta osaltasi vaikuttamassa paikallisliikenteen kehitykseen.

Vuotta 2020 on myös joukkoliikenteessä varjostanut koronapandemia, joka taittoi kasvusuunnassa olleet matkustajamäärät laskuun. Vuonna 2020 on tehty marraskuun loppuun mennessä yli 30 % vähemmän matkoja kuin vuonna 2019 vastaavana aikana. Tulevien vuosien haaste onkin houkutella matkustajat jälleen joukkoliikenteen pariin.

Vastaa kyselyyn torstaihin 7.1.2021 klo 14:00 mennessä. Pääset kyselyyn suoraan tästä (linkki vie Webropoliin). Vastaaminen vie aikaa noin 5-10 minuuttia. Vastauksesi antaa arvokasta tietoa joukkoliikenteen nykytilasta. Kiitos jo etukäteen!

Vastaajien kesken arvotaan 10 kpl 7 vuorokauden Waltti-kausikortteja, joilla voi matkustaa vapaasti Kouvolan kaupungin joukkoliikenteessä 7 vuorokauden ajan. Arvontaan osallistuminen on vapaaehtoista.

Ajankohtaiset tiedot Kouvolan joukkoliikenteestä löydät osoitteesta kouvolanbussit.fi sekä Facebookista facebook.com/kouvolanbussit. Reitit ja aikataulut löydät kätevästi reittioppaasta kouvola.digitransit.fi.

Lisätietoja:

joukkoliikenne(at)kouvola.fi