Joukkoliikenteen asiakaspalvelupisteen aukioloajat ja puhelinnumero muuttuvat 1.6.2021

Joukkoliikenteen asiakaspalvelupisteen aukioloajat muuttuvat 1.6.2021 alkaen. Samalla asiakaspalvelun puhelinnumero vaihtuu.

Kouvolan joukkoliikenteen asiakaspalvelupisteen Bussimatkatoimiston aukioloajat muuttuvat. Tiistaista 1.6.2021 alkaen Bussimatkatoimisto on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9 – 17:30. Arkipyhinä asiakaspalvelu on suljettuna. Asiakaspalvelupiste sijaitsee Kouvolan keskustassa osoitteessa Torikatu 2.

Bussimatkatoimiston puhelinnumero muuttuu. Jatkossa saat asiakaspalvelua Kouvolan joukkoliikenteeseen liittyvissä asioissa puhelinnumerosta 05 349 6896. Puhelusta veloitetaan ainoastaan oman operaattorin ja liittymän mukainen maksu. Saat yhteyden Bussimatkatoimistoon lisäksi sähköpostitse osoitteesta info(a)bussimatkatoimisto.fi. Puheluihin ja sähköposteihin vastataan asiakaspalvelun aukioloaikoina.

Kouvolan kaupungin joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste palvelee ja neuvoo joukkoliikenteeseen ja Waltti-matkakortteihin liittyvissä asioissa. Palvelupisteessä voit hankkia uuden matkakortin tai ladata olemassa olevaa korttiasi. Myös Waltti-matkakorttiin liittyvät reklamaatiot ja ongelmatilanteet käsitellään asiakaspalvelupisteessä.

Asiakaspalvelupisteen lisäksi voit hankkia ja ladata matkakortin nettikaupassa kauppa.waltti.fi. Nettilatauksesta ei peritä latausmaksua. Voit hankkia liput myös mobiililippuina lataamalla älypuhelimesi sovelluskaupasta Waltti Mobiili -sovelluksen. Waltti-matkakortin lataaminen onnistuu myös linja-autossa, jolloin maksuvälineenä käy vain käteinen ja lataamisesta peritän 2 euroa latausmaksua.

Lisätietoja:

joukkoliikenne(at)kouvola.fi