Lumon Areenan käyttöä rajoitetaan koronaviruksen vuoksi

Kaupungin valmiusjohtoryhmä on päättänyt parantaa Lumon Areenan käytön ohjausta.
Seuraavilla rajoituksilla pyritään ennakoimaan ja ennaltaehkäisemään koronaviruksen leviämistä.

Lumon Areenan tilojen käyttöä rajoitetaan 25.9.2020 alkaen siten, että tilat ovat vain ohjattujen ryhmien käytössä, etukäteen tehtyjen varausten perusteella.

Jäähallin kuntosalit ovat suljettu yleisökäytöltä (kausikorttilaisilta) vuoden 2020 loppuun. Jäähallin kuntosalikortin jo lunastaneet, voivat käydä kausikorttia näyttämällä kaupungin uimahallien, Kuusankosken Urheilutalon sekä Kuusankosken kalliosuojan kuntosaleilla.

Maksuttomat yleisövuorot juoksuradoilta, sekä kaukalosta on peruttu vuoden 2020 loppuun saakka.
Yleisöluisteluvuorot muissa jäähalleissa jatkuvat.
Listaus Kuusankosken, Valkealan sekä Inkeroisten jäähallien yleisöluisteluvuoroista: kouvola.fi/yleisovuorot

Myös Lumon Areenalle kulkua rajoitetaan siten, että jatkossa sisäänpääsy ainoastaan sähköisellä avaimella. Vuoron varanneita ryhmiä tullaan ohjeistamaan tarkemmin avaimien kuittauksesta ja käytöstä.

Rajoitukset astuvat voimaan perjantaista 25.9.2020 alkaen.
-Rajoitukset ovat tilapäisiä ja tilanne pyritään normalisoimaan heti kun mahdollista, liikuntapaikkapäällikkö Kirke Roos sanoo.

Kouvolan kaupunki/liikuntapaikat