+
-+ Tulosta

Palautetta Kouvolan kaupungin palveluista voit helposti antaa sähköisen palautepalvelun kautta tai voit soittaa tai lähettää sähköpostia palvelusta vastaavalle. Myös kaupungin yhteispalvelupisteistä palaute kulkee eteenpäin asiasta vastaavalle taholle.

Palautepalvelu

Palautepalvelussa voi antaa palautetta koskien kaupungin palveluita. Palvelukohtaisen palautteen lisäksi on mahdollista antaa yleistä palautetta. Kirjautumalla järjestelmään ennen palautteen antamista, voi seurata omien palautteiden käsittelyä. Jos sinulla on eKouvola-tunnukset, voit samoilla tunnuksilla antaa myös palautetta eKouvolan kautta.

Mikä on palautetta ja mikä on kuntalaisaloite?

Palaute on mielipide tai näkemys jonkin palvelun tai asian järjestämisestä tai laadusta. Palaute voi olla myös kysymys tai kiitos jostakin.

Kuntalaisaloite on esim. ehdotus uudesta hidasteesta, katujen parantamisesta, nopeusrajoituksesta, uudesta liikennemerkistä, katuvalaistuksen lisärakentamisesta, kirjaston aukioloajoista yms. Kuntalaisaloite.fi -verkkopalvelussa voi tehdä kuntalaisaloitteita sekä kannattaa ja seurata muiden tekemiä aloitteita. Aloitteen tekijälle ilmoitetaan aloitteen johdosta tehdyistä toimista.

Kuntalaisaloitteen voi toimittaa myös kaupungintalon kirjaamoon, josta se ohjataan asiaankuuluville tahoille

Kiireellinen palaute

Erittäin kiireellinen palaute kannattaa antaa puhelimitse. Katso yhteystiedot puhelinluettelosta.

Palaute sähköpostitse

Palautetta voi antaa myös sähköpostitse, yhteystiedot löytyvät www-sivuilta palvelujen yhteydestä tai yhteystiedot -sivuilta. Älä kirjoita viestiin henkilötietoja tai arkaluonteisia henkilötietoja.

Yhteispalvelupisteet

Yhteispalvelupisteet palvelevat kuntalaisia monenlaisten pulmien ratkaisussa ja palaute kulkee perille myös yhteispalvelupisteessä annettuna.