+
-+ Tulosta

Ajankohtaista

Joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste vaihtuu

23.4.2018

Bussimatkatoimisto aloittaa tiistaina 15.5.2018 Kouvolan kaupungin joukkoliikenteen asiakaspalvelupisteenä osoitteessa Torikatu 2 (45100 Kouvola). Matkahuolto palvelee Matkakeskuksella 31.5.2018 saakka.

Kouvolan kaupungin joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste vaihtuu toukokuussa. Tiistaina 15.5.2018 joukkoliikenteen asiakaspalvelupisteenä aloittaa Bussimatkatoimisto osoitteessa Torikatu 2. Matkahuollon asiakaspalvelupiste Matkakeskuksella palvelee vielä 31.5.2018 asti.

Kouvolan kaupungin joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste palvelee ja neuvoo joukkoliikenteeseen ja Waltti-matkakortteihin liittyvissä asioissa. Palvelupisteessä voi hankkia uuden matkakortin tai ladata olemassa olevalle kortille arvoa tai kausituotteen. Myös Waltti-matkakorttiin liittyvät reklamaatiot ja ongelmatilanteet käsitellään asiakaspalvelupisteessä.

Waltti-matkakorttiasioita voi hoitaa myös netissä. Uuden kortin voi ostaa osoitteesta http://kortit.waltti.fi/ ja matkakortille voi ladata arvoa tai uuden kausituotteen osoitteessa http://kauppa.waltti.fi/. Waltti-matkakortin lataaminen onnistuu myös linja-autossa, tällöin maksuvälineenä käy vain käteinen.

Uuden asiakaspalvelupisteen yhteystiedot ja aukioloajat:

Bussimatkatoimisto
Torikatu 2
45100 Kouvola
Avoinna ma-pe klo 8:30-17:30 (9.8. alkaen klo 7:45-17:30)
Puh: 020 710 9705

Ajankohtaiset tiedot Kouvolan joukkoliikenteestä löytyvät osoitteesta www.kouvolanbussit.fi sekä Facebookista www.facebook.com/kouvolanbussit.

Lisätietoja:

Joukkoliikennelogistikko Hanna Piispa-Malinen
hanna.piispa-malinen@kouvola.fi
020 615 6635