Kesken jääneiden Waltti-kausituotteiden korvaaminen

Myönnämme koronaviruksen vuoksi kesken jääneistä Waltti-kausituotteista hyvitystä päivälippuina hakemuksen perusteella.

Koronavirusepidemian aiheuttamista toimenpiteistä ja poikkeustilanteesta johtuen kesken jääneistä Waltti-kausituotteista voi hakea hyvitystä päivälippuina. Hyvitykset tehdään hakemuksen perusteella kaikista 30 vrk:n Waltti-kausituotteista, jos alla olevat ehdot täyttyvät.

Olet oikeutettu hyvitykseen, mikäli:

  • 30 vrk:n kausituotteestasi jää käyttämättä yli 14 vuorokautta 18.3. jälkeen (18.3. lasketaan päiviin mukaan)
  • kausituote on otettu käyttöön 20.3. mennessä (ensimmäinen matka tehty viimeistään 20.3.)

Voit hakea hyvitystä, kun kausituote on kulunut loppuun, mutta viimeistään 29.5. Hakemus käsitellään vasta, kun kausituote on umpeutunut, vaikka täyttäisit hakemuksen jo etukäteen. Hakemukset käsitellään 30 vrk:n kuluessa hakemuksen saapumisesta. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun hakemuksesi on käsitelty.

Hyvitämme hyväksytyn hakemuksen perusteella päivälippuja kausituotteelta käyttämättä jääviä vuorokausia vastaavan määrän. Maksimissaan voit siis saada hyvityksenä 16 vuorokauden mittaisen päivälipun. Päivälippu on voimassa 24 tuntia x ladattujen vuorokausien määrä, ja päivälipun voimassaoloaika alkaa, kun käytät korttia ensimmäisen kerran. Päiväliput ladataan Waltti-kortille, joka lähetetään sinulle postitse.

Hakemukset käsitellään Kouvolan kaupungin joukkoliikenneyksikössä. Hakemuksia ei tule viedä Bussimatkatoimistoon.

Hakemuslomakkeelle pääset tästä.

Tutustuthan Kouvolan kaupungin joukkoliikenteen matkakorttijärjestelmän tietosuojaselosteeseen.

Lisätietoja:

joukkoliikenne(at)kouvola.fi

Joukkoliikennelogistikko Hanna Piispa-Malinen
020 615 6635

Joukkoliikennekoordinaattori Juulia Hyvärinen
020 615 9077