Joukkoliikenteen asiakaspalvelu ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostitse poikkeusolojen ajan

Joukkoliikenteen asiakaspalvelussa suositellaan yhteydenottoja puhelimitse tai sähköpostitse. Ylimääräistä asiointia Bussimatkatoimistossa tulee välttää.

Joukkoliikenteen asiakaspalvelussa suositellaan yhteydenottotavaksi puhelua tai sähköpostia, jos se suinkin on mahdollista. Bussimatkatoimistossa tulee vierailla vain, jos se on ehdottoman välttämätöntä. Näin suojaamme sekä henkilökunnan että asiakkaiden terveyttä.

Waltti-kortille voi ladata aikuisen, nuoren, lapsen ja opiskelijoiden kausituotteita sekä arvoa nettikaupassa kauppa.waltti.fi. Lataus on käytettävissä bussissa pääsääntöisesti kahden tunnin kuluttua ostohetkestä. Uuden aikuisen, lapsen tai nuoren matkakortin tarvitsijat voivat käyttää kortin hankkimiseen nettipalvelua, jota kautta tilatut kortit toimitetaan postitse.

Mikäli 80 vuotta täyttäneet haluavat päivittää matkakortillaan olevan vuoden mittaisen seniorilipun, tulee ensin olla yhteydessä Bussimatkatoimistoon puhelimitse. Näin pystytään jo ennen Bussimatkatoimistoon saapumista tarkistamaan, onko lataukselle tässä kohti tarvetta. Uusia matkakortteja voidaan poikkeusoloissa lähettää myös postitse.

Kortille ladatun kausituotteen voimassaoloajan tai kortilla olevan arvon määrän voi tarkistaa myös itse Waltti-kaupasta tai älypuhelimen Waltti-kortinlukija –sovelluksesta. Waltti-kortinlukija –sovelluksen voi ladata puhelimen sovelluskaupasta. Lisätietoja Waltti-kortinlukija -sovelluksesta löydät täältä. Huomaa, että nettilataukset näkyvät Waltti-kaupassa ja Waltti-kortinlukija –sovelluksessa vasta, kun lataus on aktivoitu bussissa matkakortille.

Bussimatkatoimiston yhteystiedot:
Puh. 020 710 9705 (8,28 snt/puh + 23,1 snt/min)
Sähköposti: info(at)bussimatkatoimisto.fi
Osoite: Torikatu 2, 45100 Kouvola, avoinna ma-pe 8:30-17:30

Lisätietoja:

joukkoliikenne(at)kouvola.fi

Joukkoliikennelogistikko Hanna Piispa-Malinen
020 615 6635

Joukkoliikennekoordinaattori Juulia Hyvärinen
020 615 9077